Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

czwartek, 1 sierpnia 2013

Pyszny obiadek :)

Muszę zacząć od tego, że dużo się ostatnio dzieje, zmienia, nie mam na nic czasu - albo po prostu jestem źle zorganizowana :) W niedzielę miałam na to kolejny dowód: zabieram się za tradycyjny w naszej rodzinie obiadek a tu.... szok nie kupiłam schabowego, nie kupiłam śmietany do ogórków a tu mąż zaraz wróci.... co robić.
I wymyśliłam może znacie ten przepis - ja go uwielbiam:
pierś z kurczaka
dwie łyżki mąki
dwie łyżki majonezu
dwa jajka przyprawa do kurczaka (ja lubię złocistą)

Genialny przepis na pyszne kotleciki :)

Pierś kroję w drobną kosteczkę, przyprawiam i odstawiam


 Ubijam pianę z dwóch jajek, odstawiam, (tu ręcznie bo moje maleństwo spało)


Resztę składników  mieszam i łączę wszystko razem


Pozostało smażenie i zajadanie się :)


 A zamiast mizerii zdrowiutka marchewka z groszkiem




Udało się obiad uratowany :)






1 komentarz:

  1. Kotleciki znam i fajnie ,że mi o nich wspomniałaś:-) czasem dodaję do nich jeszcze pokrojone w cieniutkie plasterki pieczarki. Co do marchewki, uwielbiam ,chętnie taki zestaw bym zjadła, narobiłaś smaka :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)