Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Leniuchowanie

Muszę się przyznać, że nie mam się czym pochwalić. Bardzo leniwy weekend za mną wreszcie odpoczęłam od pracy, od upałów od robienia czegokolwiek. Oczywiście robótek ręcznych mi żal ale jak odpoczynek to odpoczynek. Niestety ten tydzień też nie zapowiada się najlepiej w środę planujemy wypad w nieznane więc tym będę żyła...

 

Z dawnych czasów: cztery pory roku a w zasadzie dwie sama nie wiem dlaczego :)

3 komentarze:

  1. Witaj Agnieszko, dziękuję za odwiedziny na moim blogu www.pomrucku.blogspot.com Pytałaś mnie tam skąd czerpię wzory, jeśli jesteś czymś zainteresowana napisz proszę maila renatafacebook @ interia.eu
    A pory roku doszyj, będą w serii cudnie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują te domki, koniecznie dohaftuj brakujące dwa obrazki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę nad tym pomyśleć i przeszukać moje kochane gazetki to było tak dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)