Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

piątek, 23 sierpnia 2013

Cieszę się jak dziecko

Wreszcie, nareszcie, już!!!!!!!!!! Mogę zacząć skompletowałam potrzebne muliny (to nie było trudne) i kanwę ( kupiła mi ją Siostrzyczka w Olkuszu ) 


Jak ciężko w mojej okolicy o dobrą pasmanterię czy ludziom już naprawdę nic nie potrzeba? Tylko te przyziemne sprawy są ważne. Tylko internet nic na miejscu oj szkoda.
Mi haftowanie sprawia tyle radości to takie odcięcie od codzienności od problemów to inny świat.

8 komentarzy:

  1. No to czekam na to nowe cudeńko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to moje haftowanie nabierze tempa jakoś wciąż brak mi czasu :)

      Usuń
  2. Dla mnie to także przyjemność i miła odskocznia od codziennych obowiązków, szkoda, tylko, że znów mam tak mało czasu! Pozdrawiam i życzę miłego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim raczkującym blogu :)

      Usuń
  3. zgadzam się w 100%, haftowanie to inny świat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim raczkującym blogu :)

      Usuń
  4. Haft, to piękne rzemiosło. Rzeczywiście to jakby inny świat. Pełen barw i nowych kształtów.
    Z przyjemnością zobaczę co powstanie z tego połączenia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim raczkującym blogu :)

      Usuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)