Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

piątek, 20 września 2013

Magiczny SAL świąteczny 2013 - odsłona I

Już nie mogłam się doczekać aż napiszę to do Was wszystkich - BIORĘ UDZIAŁ w Magicznym Sal-u świątecznym 2013 organizowanym przez http://realizacjamarzen1.blogspot.com to moje pierwsze tego typu wyzwanie a widzę to tak:


Gdy tylko zobaczyłam wzór tak sobie go wyobraziłam :) i miałam rację będzie piękny. Ciekawe jakie pomysły będą miały moje współuczestniczki

4 komentarze:

  1. na pewno wyjdzie pięknie! Ciekawa jestem jak Ci się będzie haftować na kolorowej kanwie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy bardzo lubię haftować na kolorowej kanwie :) Jedyne co jest dla mnie nowością to gęstość - Aida 18 bardzo drobniutka :)

      Usuń
  2. Życzę ci powodzenia będę trzymać kciuki - buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  3. juz jestem ciekawa etapów pracy :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)