Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

piątek, 6 września 2013

Kurczaczki

Kolejny piękny dzień aż chce się żyć. Szkoda tylko, że tyle pracy przede mną. Ach jak ja Wam zazdroszczę Dziewczyny gdy przeglądam Wasze blogi to nie mogę wyjść z podziwu skąd bierzecie czas na to wszystko Te piękne rzeczy, które tworzycie wymagają tyle uwagi tyle czasu GRATULUJĘ organizacji czasu :)
Będę jednak musiała sporządzić harmonogram i się go trzymać!!! Ha ha ha mi zawsze coś wypada!!! 
Jako piękną ilustrację dzisiejszego posta użyję efektów szydełkowania mojej kochanej Mamusi ( jak wcześniej pisałam nie dane mi było nabyć tej umiejętności): Dwa piękne kurczaczki w trzech odsłonach :)



Mój wysłużony aparat oczywiście przekłamuje kolory :) Trawka jest zielona :)



1 komentarz:

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)