Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

sobota, 15 listopada 2014

Ostatni szlif: )

Dziś dzień wręczenia zakładki: ) Powstał napis i etui, mam tremę zawsze się obawiam reakcji na moje ręcznie robione prezenty.... i to było główna przyczyną zobaczenia z drogi którą wybrałam w szkole podstawowej.... nigdy nie byłam dość zadowolona z rzeczy które szyłam by brać za to pieniądze a w ten sposób nie da się zarabiać: ) ale dobrze już nie marudzę... Gorąco pozdrawiam: )

8 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł. Rzecz na pewno przydatna. Myślałam, że tylko ja mam obawy o których piszesz. Zabieram się za robótkę z ochotą..a im bliżej końca mam problem...czy się spodoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie tę zakładkę wykończyłaś, etui super. Jeśli obdarowany nie doceni Twojej pracy weń włożonej, to jego strata. Ty masz satysfakcję, że nie kupiłaś jakiegoś gotowego badziewia, tylko swoimi rączkami coś zrobiłaś.
    Zaintrygował mnie Twój wpis o szyciu, to rzeczywiście problem z wyceną swojej pracy, ale nie przejmowałabym się tym. Każda wykonana praca ma swoją cenę, jeśli komuś nie pasuje, niech idzie tam gdzie taniocha i chińszczyzna.
    Trzymaj się i nie dawaj wykorzystywać.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomysł jest rewelacyjny - podoba mi się niezmiernie Agnieszko - buziaki ślę ogromniaste i zapraszam cię na meila do mnie - artbona@t.pl - napisz mi coś - ja odpiszę - paaaaaaaaappppppaaaaa Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam "steresa" jak daję komuś prezent przez siebie wykonany, wiadomo są gusta i guściki :) Ale tutaj będzie sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem nie masz się czego obawiać, ponieważ pomysł mnie się bardzo podoba, a co do robótki ręcznej takie same mam obawy, czy się spodoba, czy ktoś obdarowany będzie zadowolony. Trzymaj się ciepluśko

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała ta zakładka. Czarno - złote połączenia jest rewelacyjne!! Ciekawe jak zareagowała koleżanka, bo wpis dodałaś wczoraj. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj tak, znam ten stres :) Nie da się przewidzieć reakcji osoby obdarowanej, ale nigdy nie spotkałam się z sytuacją, kiedy moja praca się nie spodobała (ufff). Zakładka jest świetna, na pewno wywoła uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny prezent, myślę, że się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)