Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

środa, 2 października 2013

Słońca brak :(

Otóż to słońca brak to troszkę ponarzekam tak z innej beczki na pewno jeszcze nie wspomniałam (a opowiadam o tym wszystkim), że nienawidzę moich okien. Zawsze marzyłam, że będę miała takie śliczne zgrabne okienka i będę się mogła twórczo wykazać... ale nie... spotkały mnie nieszczęścia w rozmiarze 190x120 w sumie 5sztuk w tym 2 w salonie :( i klapa nic nie mogę do nich dopasować. Gdyby ktoś jednak miał pomysł to bardzo proszę....
Poniżej moja ostatnia próba ;( i oczywiście nieudana.... (szczerze powiedziawszy wiedziałam to od początku ale spróbować zawsze warto)






3 komentarze:

  1. Ja mysle, ze calkiem dobrze ci wypadlo, a moze bys dorzucila i z drugiej strony ten woal zloty., zapewne musisz uzyc karnisz podwojny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym doszyła drugi bok tak samo, bo ładne to upięcie jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już wspomniałam wypróbuję Wasz pomysł, co trzy głowy to nie jedna :) Bardzo dziękuję za porady :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)