Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

niedziela, 7 lipca 2013

Relaks to również ogródek :)

Otóż to ogródek to wspaniałe miejsce!!! Można odpocząć, zrelaksować się, haftować ale również posadzić coś pięknego i podziwiać efekty :)


czyż nie pięknie kwitną moje skalniaczki :)


a to mieszanka kwiatów z "aldiego"


Powyżej kolejne podejście do zagospodarowania pnia pozostałego po ściętym drzewie, moje piękne surfinie nie wytrzymały ostatniego gradu :(





Na koniec mój ulubiony bób..... już nie mogę się doczekać ;)

1 komentarz:

  1. Piękne te Twoje kwiaty. Kiedyś też miałam rabatki i skalniaczki, ale wstyd się przyznać zaniedbałam i teraz jakoś nie umiem się tym zająć.Trudno czas znaleźć na koszenie trawy.

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)