Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

wtorek, 16 lipca 2013

Akumulatory naładowane :)

Wracam po krótkiej przerwie, o wiele za krótkiej ale cóż jak to mówią lepszy rydz niż nic :)


Te widoki są tego warte...


Całe zbocza krzaczków z jagodami takiego urodzaju jeszcze nie widziałam niestety owoce nie takie smaczne jak bym chciała pewnie to ta pogoda - brak słońca ;(

Cudowny dom wczasowy z cudownymi właścicielami :) gorąco polecam. Zawsze miło wspominamy to miejsce i często tu wracamy  http://www.dwtatry.pl/
Piękna malowniczo położona karczma dwa kroczki od naszego domu wczasowego http://www.tatrzanskibor.pl/





Wszystko co dobre kiedyś się kończy :( powrót do domu - by było ciekawiej przez Słowację ;)


2 komentarze:

  1. Jak ja wcześniej patrzyłam,że tych jagód nie widziałam? tak teraz myślę ,że jeszcze w tym roku nie jadłam ,szok, jak mogłam o tym zapomnieć:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wierzę, że nie natknęłaś się na jagódki podczas swoich wypraw rowerowych... mam nadzieję, że zdążysz nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)