Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

niedziela, 8 października 2017

Tulipany cd

W czwartek dostałam zamówienie i obiecałam, że na poniedziałek będzie gotowe więc jest :) Miało być 5 sztuk ale rurek miałam 10 ... szkoda, że nie więcej bo miło było znów robić tulipany. Trema jest - jak zwykle, mam nadzieję, że się spodobają :)
Pozdrawiam gorąco :)
Wrócę szybciutko bo spotkało mnie coś cudnego i już nie mogę się doczekać by się z Wami podzielić moja radością :)

8 komentarzy:

  1. Masz rękę do tych kwiatów, nic dziwnego, że są zamówienia:) Chwal się chwal, bo ciekawość obudziłaś ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rękę do tych kwiatów, nic dziwnego, że są zamówienia:) Chwal się chwal, bo ciekawość obudziłaś ;)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Pachnie wiosną... jak pomyślę ile to jeszcze dni tej pluchy, to aż sama nie mogę słuchać tego swojego narzekania na pogodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipany-moje ulubione kwiaty. Cięgle przymierzam się do ich zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kwiaty, bardzo starannie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to dopiero jesień i ile musze czekać aż za kwitną takie piękne tulipany. Śliczny bukiet:-)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)