Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 30 października 2017

Taaaaaaki prezent

Niedawno wspominałam iż będę się chwalić i dziś nastał ten dzień. Ucząc się  w Technikum Odzieżowym - całe wieki temu  zobaczyłam super maszynę - owerlok i tak zaczęło się moje marzenie W tamtych czasach miał cenę zaporową dziś też nie jest tani a przekonać Męża że druga maszyna jest mi koniecznie potrzebna i to wcale nie jest tak że dopiero co kupił mi tamtą i znów chcę nową bo ona jest potrzebna równolegle a nie zamiast - to to graniczy z cudem i kiedy już straciłam nadzieję że kiedykolwiek będę szczęśliwą posiadaczką mojego marzenia .... stał się cud Wszyscy którzy czytają mojego bloga wiedzą że mam najwspanialszą Siostrę na świecie a teraz stała się jeszcze Dobra Wróżką spełniającą marzenia Nie wiem czy kiedykolwiek będę w stanie jej się odwdzięczyć .... DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ DZIĘKUJĘ

6 komentarzy:

  1. No no.... też chcę taką Dobrą Wróżkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent, też mi się taki marzy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma jak kochana siostra. Wspaniały prezent Agus dostałaś. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznie mieć obok siebie taką dobrą duszyczkę... cichutko Ci powiem, że też taką mam :)
    prezencior pierwsza klasa
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agusia pamiętaj że trzeba mieć marzenia, bo one w końcu się spełniają.A bez nich i bez pasji w życiu w trudnych momentach jest bardzo trudno.

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)