Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

czwartek, 22 stycznia 2015

Imieninowo :)

Taki już mój urok urodziny mam w imieniny Mamusi a imieniny w Dzień Babci... a jak imieniny to prezenty i właśnie dziś pokaże te najpiękniejsze, na pewno się domyślicie od kogo je dostałam :)
Jako pierwsze zaprezentuje się drzewko o jakim już długo marzyłam  a wiecie jak się czegoś bardzo chce to może się spełnić :)
Następnie mój i tu nazwa własna: kubełek łakoci ( jak wiecie jestem na diecie więc jedyne łakocie jakie mi przysługują to rodzynki, figi itp...
 Bardzo dziękuję :) 
i tu taka mała dygresja do mojej Siostrzyczki :) BIERZ SIĘ ZA BLOGA!!!!!
A tak na konie moje małe zakupy :) Marzy mi się uzbieranie całej palety Ariadny więc przy każdej okazji "lewego" pieniążka kupuje parę sztuk :)



Pozdrawiam gorąco :)

14 komentarzy:

  1. Piękne drzewko i słoiczek na łakocie :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji imieninek :) Drzewko jest przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty :) Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych imienin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty.Drzewko na dodatek w moich ulubionych kolorach. Oj, ta Twoja siostrzyczka ma "złote ręce".
    My ociągałyśmy się z założeniem bloga, ale siostra to dopiero się nie daje. A powinna. Ma co pokazać i czekamy z niecierpliwością.
    Wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. spóźnione ale bardzo szczere przyjmij Agnieszko życzenia - słoiczek cudny a drzewko rewelacyjne - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Agnieszko słoiczek ozdobiłaś. Prezencik od siostry rewelacja, niech zakłada bloga, bo ile będzie Cię wykorzystywać, jako sekretarkę.
    Życzenia imieninowe składałam ogólnie wczoraj u siebie na blogu, ale powtórzę, wszystkiego najlepszego kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego Agnieszko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty :) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin, a drzewko jest śliczne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne drzewko, kiedyś też miałam plan uzbierania całej palety, ale zanim doszłam XD do kolejnego koloru to trzeba było uzupełnić braki z poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego z okazji imienin - niech Ci się wiedzie, a wena nie opuszcza.
    Świetne terminy uroczystości - nikt nie ma prawa zapomnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prezenty. Drzewko ciekawe, a słoiczek na smakołyki superaśny. Buziaki imieninowe Aguś :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiemn przyjemnie wygląda to wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczne drzewko.. ja jestem juz kolejny rok na diecie tak bardzo niezdrowej, że nawet szkoda pisac-cola i czekoladka plus kabanoski i ogrooom warzyw wszelakich. Jeszcze zyję:))) na rodzynkach i figach to długo nie pociagniesz:D hi hi hi Oczywiście żartem pisane:)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)