Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Siostrzyczka XVI

No cóż nie zanosi się by moja Siostrzyczka zdążyła z pierwszym postem w tym roku, szkoda bo na te Święta zrobiła tyle cudowności, że nie sposób tego opisać, "ozdjęciować" i zmieścić w jednym poście :) Szczerze powiedziawszy ja też nie wiem czy znajdę czas na jeszcze jakiś wpis przed Świętami :) a też mam sporo do pokazania :) niestety to głównie prezenty więc rozumie się samo przez się, że będą do obejrzenia po wręczeniu :) Aby nie przedłużać bo przecież nie każdy ma czas na czytanie pokażę Wam wspaniałości jakie moja Siostrzyczka uczyniła na szkolny kiermasz odbywający się na naszym Rynku :)


10 komentarzy:

  1. Wspaniałe Aniołki, takie naturalne i ze skrzydełkami z piórek. Ma talent ta Twoja Siostrunia, oj ma. Czas najwyższy by po Nowym Roku, wystartowała ze swoim blogiem, bo naprawdę, będzie miała co pokazywać, nawet niewiele pisząc.
    Wesołych Świąt Agnieszko dla całej Twojej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze aniołki! Niech rozsiewają atmosferę świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne aniołki:) Życzę Wesołych Świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie śliczne aniołki !! :)
    Wesołych świąt !! :))
    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i ciekawe. Złote ręce ma ta Twoja siostrzyczka. Niech się chwali, bo ma czym.
    Agnieszko, wszystkiego dobrego na nadchodzący czas, dla Ciebie i Siostrzyczki przesyłamy ja - Iwona i Ania K.

    OdpowiedzUsuń
  6. No masz tą siostrę zdolniutką. Aniołki fantastyczne. Zdrowych spokojnych i rodzinnych świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne aniołki Twoja siostrzyczka stworzyła:).Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne :3 Taki aniołek na stół wigilijny to cudowny dodatek.

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne - napatrzyć się nie można ....Wesołych Świąt!!! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)