Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 30 czerwca 2014

Akt?!?

Jakiś czas temu zobaczyłam ten wzór... jak to na mnie przystało natychmiast się w nim zakochałam. Tylko co tu z nim zrobić? Podczas rozmowy z moją znajomą okazało się, że jej mama chętnie widziałaby u siebie taki obraz... więc jeśli kiedyś będę miała troszkę wolnego czasu to ona go bardzo chętnie przygarnie... Jeszcze jej nie poinformowałam, że o skończeniu ani nawet o rozpoczęciu i teraz mam dylemat bo.... zakochałam się w nim po raz drugi :) "I tak się trudno rozstać..."
Jeszcze tylko wyprasować i oprawić.... myślę o antyramie ale niestety w moim sklepie znalazłam tylko na wysokość 70cm a obraz ma 77cm będę szukała dalej....

26 komentarzy:

  1. Nie musisz się rozstawać:) Wyszyj drugi;)
    A na poważnie - jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) niestety haftowanie po raz drugi to już nie to ;)

      Usuń
  2. Fantastyczny, gdyby nie to, że jest strasznie wielki już błagałabym Cię o wzór. ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaglanko,jakiż on tam wielki.Proporcje muszą być zachowane.Krzyżyków e nim niewiele,może jednak się skusisz.

      Usuń
    2. Zapewne "Sobieskiemu pod Wiedniem" nie dorównuje ale jak na moje możliwości ścianowe jest ogromniasty :)

      Usuń
    3. co racja to racja krzyżyków w nim niewiele.... zawsze też można wyhaftować na drobniej kanwie lub lnie :)

      Usuń
  3. Bardzo ciekawy i fascynujący wzór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie takie lubię i sprawiają mi one najwięcej przyjemności :)

      Usuń
  4. Podziwiam, że wyszyłaś to na kanwie czarnej, Trzeba mieć do niej ruską cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór! Ja posiadam podobny wzór na parę ale na razie czeka on w kolejce do haftu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna praca:))) Świetnie Ci to wyszło:)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. pękny - świetnie się prezentuje w tych kontrastach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny. Pierwszy raz widzę taki wzór. Czarna kanwa nie taka straszna. Super.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudny wzór, nigdy wcześniej go nie widziałam. Ciekawa jestem jak obraz będzie się prezentował w antyramie. Czekam na jakieś zdjęcie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny haft, naprawdę można się zakochać

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny akt, aż serce boli ,gdy widz moje wałeczki ,a tu ciało doskonałe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod ogromnym wrażeniem - jest piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Przyznam, że nie umiałabym się z nim rozstać. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten akt. Też miałabym problem by się z nim rozstać :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny akt! Podziwiam za wyszywanie na czarnej kanwie! Pokaż go jeszcze po oprawieniu, bo ciekawa jestem jak będzie się prezentował;-) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obraz przepiękny Jeśli byłaby taka możliwość to prosiłabym o wzór: aniawrona@o2.pl
    Chętnie wymienię się na inne wzory. Ostatnimi czasy bardzo podobają mi się subtelne akty. Mam już kilka wyszytych.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny. Dotąd wyszywałam kolorowe obrazy, pejzaże, bukiety, zwierzęta. Jesli mozna prosić o przesłanie wzoru na buraczek481@wp.pl. Wielkie dziękuję. Julia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest piękny. Czy jest mozmożliw otrzymania tego wzoru na maila Asia.oponska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam,wiesz co znaczy zakochanie...to ratuj moze tu jeszcze zagladasz musze miec ten wzor prrrosze IKA000@poczta.fm oczywiscie takze posiadam dosyc roznych wzorow gdyby ktos mial ochote. z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)