Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ładowanie akumulatorow :) Post "reklamowy"

Długi weekend za nami... niestety.... Nasz był wyjazdowy a dokładniej byliśmy na Zarzeczu tym koło Jasła. To był typowo rekreacyjny wyjazd w myśl hasła: "nic nie muszę" tak nie do końca bo wiadomo jak się ma Ukochanego 3-latka to coś tam jednak trzeba :) Podczas wycieczki zakupowej do Jasła odkryłam kolejny raz, że robienie tam zakupów to bajka mają tam taki wybór małych cudownych sklepików z niepowtarzalnymi rzeczami jakiego nie spotkałam w żadnym innym mieście... i wiecie co trafiła mi się nawet promocja muliny "Ariadna" 1,00zł. za sztukę ach jak żałowałam, że nie mam przy sobie harmonogramu prac z rozpiską... ale i tak kupiłam w ciemno kilkadziesiąt sztuk i teraz żałuję, że nie więcej :)
Jak na lenistwo przystało obiadów też nie musiałam gotować w tej czynności wyręczył mnie Trafunek nie jest to reklama chociaż może i jest uwielbiam ich zawsze jak jedziemy na Zarzecze to właśnie tam się stołujemy bo jak można nie skorzystać z dwudaniowego obiadku z kompocikiem w cenie 8,50zł. a do tego w pięknym otoczeniu 

 Naprawdę polecam jeśli zabłądzicie w tamte strony :)

A tak na koniec to muszę dać Wam cynk, kiedyś na blogu pojawiło się zdjęcie przepiśnika z "Biedronki" wtedy niestety się nie załapałam a od dziś znów jest w ofercie jedyne 19,90zł.


Cóż za reklamowy post mi wyszedł mam nadziej, że nie macie mi tego za złe :)

5 komentarzy:

  1. Fajnie ,że mogłaś się zrelaksować w tak pięknych okolicach. Jeśli nawet coś nam tu zareklamowałaś, to chwała Ci za to, dobrze mieć w pamięci takie wskazówki, których tu udzieliłaś;-) Dziękuję ,że o mnie nie zapomniałaś ,pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne okolice:) a zakupowych szaleństw zazdroszczę - moje konto powiedziało w tym miesiącu stop i nie chce się dać przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O nie reklama XD haha, żart. Bardzo fajny wyjazd, a do restauracji się skuszę, bardzo ładnie zrobiona :) Muliny Ariadny na 1 zł fajna promocja :) też bym sobie nabyła parę sztuk za taką cenę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie tak czasem poleniuchować. I taka okazja na mulinkę. Dobrze, że skorzystałaś :)
    Powiększenie zapasów po okazyjnej cenie, to dopiero radocha :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)