Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

środa, 28 maja 2014

Szkatułkowy ciąg dalszy...

Na początku muszę Wam bardzo podziękować Wasze wpisy pod ostatnim postem bardzo podniosły mnie na duchu :) a przecież o to chodzi w prowadzeniu bloga by patrzeć na świat z optymizmem i mieć taką odskocznię w której nie ma zmartwień :) Przynajmniej mi o to chodzi... ostatnio spotkałam znajomą która kiedyś zaczęła pisać bloga ale jak szybko zaczęła tak szybko skończyła więc zapytałam dlaczego i wiecie co usłyszałam.... że nie ma porządnego aparatu a takich brzydkich zdjęć nie będzie pokazywać (muszę tu dodać że mało kto ma taki aparat i osprzęt jak ona) i wiecie co zaczęłam się zastanawiać... dla kogo ona tego bloga prowadziła.... jak coś jest niedoskonałe to lepiej tego nie robić... chyba nie o to w tym chodzi....  

Dość tego teraz czas na kolejną odsłonę szkatułki. Oj wydaje mi się, że wykupie wszystkie szkatułki z Biedronki powód prosty każdy kto ją zobaczy chce ją mieć :) 

Druga trafiła do Mamusi z okazji jej święta :)

A tak wyglądają obie (Komunia dopiero 15 maja)
Tak sobie myślę, że chłopczyka mogłam dać do białej szkatułki...

33 komentarze:

  1. Piękne szkatułki. Aż żałuję,że nie mam tu Biedronki. Chociaż ja chyba nie potrafiłabym takiego cudeńka stworzyć. Moje zdolności kończą się na hafcie.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ moje też :) szkatułka jest gotowa tak jak ją widzisz mój tylko haft ;) nawet pomysł nie jest niestety mój :)

      Usuń
  2. szkatułki są przepiękne!!!! Podziwiam Cie za Twoje umiejętności, naprawdę!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję aż się uśmiecham do monitora :)

      Usuń
  3. To będzie produkcja szkatułkowa... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak się może stać w biedronce cała góra szkatułek za jedyne 18,99 a łączenie przyjemnego z pożytecznym bezcenne :)

      Usuń
  4. Przepiękne szkatułki, a co do tej koleżanki, to ja nie wiem o co jej chodzi, masę dziewczyn robi zdjęcia i nawet rozmazane wsadza, bo przecież nie chodzi o zdjęcia, tylko o pracę, no chyba że prowadziła bloga z fotografią profesjonalną

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułki super i widzę, że chyba to nie będzie koniec;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna szkatułka! Napatrzeć się nie mogę, hafcik obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo za mną chodził :) ale doczekał się :) jest wspaniały

      Usuń
  7. Haft z chłopcem ślicznie się prezentuje:) szkatułka to piękny prezent:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mamusia była zachwycona a Komunia 15-06-2014 i wtedy się okaże :)

      Usuń
  8. Prześliczne szkatułki :) Dobrałaś wspaniałe hafty i wspaniale wykończyłaś.
    Mam nadzieję, że ta wzmianka o znajomej nie odnosi się też do ciebie. Chyba nie chcesz zrezygnować z blogowania Agnieszko?!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! Szczerze powiedziawszy daleko mi do Ciebie tworzysz piękne rzeczy i chętnie je podziwiam :)

      Usuń
    2. raczej nie zrezygnuję z blogowania bo robię to głównie dla siebie i bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  9. bomba, uwielbiam wykorzystane hafty, będą ozdobą i do tego przydatną rzeczą!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne te Twoje szkatułki. Na pewno ucieszą obdarowanych. Wzór chłopczyka dawno zwrócił moją uwagę, ale do dzisiaj go nie wyhaftowałam. Ciągle coś ważniejszego. Nawet gazetę na allegro kupowałam. A szkatułki? Pewnie przegapiłam albo ich u nas nie było w "Biedronce". Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetnie i szybciutko się go haftuje :) gorąco polecam :)

      Usuń
  11. Już dawno chciałam wyszyć tego chłopca, bo mnie zauroczył, zainspirowałaś mnie, by to zrobić jak najszybciej.:) Pięknie wykorzystałaś oba hafty, pięknie je wyszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę polecić tan wzór :) Sama długo miałam go w głowie!!! Dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  12. Wspaniałe szkatułki :) Bardzo fajny pomysł na ozdobienie szkatułki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo i za zaproszenie już pukam do drzwi ;)

      Usuń
  13. Super, ze masz tyle chętnych na szkatułki :) Ja uwielbiam robić hafciki na prezenty, sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie szkatułki są śliczne. Niebawem zabieram się za elficę, mam nadzieje, że wyjdzie mi tak pięknie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty cudne! pomysł na oprawienie ich w szkatułkach ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pomysł niestety nie jest mój za to korzystam z niego na całego :)

      Usuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)