Google+ Followers

środa, 28 maja 2014

Szkatułkowy ciąg dalszy...

Na początku muszę Wam bardzo podziękować Wasze wpisy pod ostatnim postem bardzo podniosły mnie na duchu :) a przecież o to chodzi w prowadzeniu bloga by patrzeć na świat z optymizmem i mieć taką odskocznię w której nie ma zmartwień :) Przynajmniej mi o to chodzi... ostatnio spotkałam znajomą która kiedyś zaczęła pisać bloga ale jak szybko zaczęła tak szybko skończyła więc zapytałam dlaczego i wiecie co usłyszałam.... że nie ma porządnego aparatu a takich brzydkich zdjęć nie będzie pokazywać (muszę tu dodać że mało kto ma taki aparat i osprzęt jak ona) i wiecie co zaczęłam się zastanawiać... dla kogo ona tego bloga prowadziła.... jak coś jest niedoskonałe to lepiej tego nie robić... chyba nie o to w tym chodzi....  

Dość tego teraz czas na kolejną odsłonę szkatułki. Oj wydaje mi się, że wykupie wszystkie szkatułki z Biedronki powód prosty każdy kto ją zobaczy chce ją mieć :) 

Druga trafiła do Mamusi z okazji jej święta :)

A tak wyglądają obie (Komunia dopiero 15 maja)
Tak sobie myślę, że chłopczyka mogłam dać do białej szkatułki...

33 komentarze:

  1. Piękne szkatułki. Aż żałuję,że nie mam tu Biedronki. Chociaż ja chyba nie potrafiłabym takiego cudeńka stworzyć. Moje zdolności kończą się na hafcie.:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ moje też :) szkatułka jest gotowa tak jak ją widzisz mój tylko haft ;) nawet pomysł nie jest niestety mój :)

      Usuń
  2. szkatułki są przepiękne!!!! Podziwiam Cie za Twoje umiejętności, naprawdę!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję aż się uśmiecham do monitora :)

      Usuń
  3. To będzie produkcja szkatułkowa... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak się może stać w biedronce cała góra szkatułek za jedyne 18,99 a łączenie przyjemnego z pożytecznym bezcenne :)

      Usuń
  4. Przepiękne szkatułki, a co do tej koleżanki, to ja nie wiem o co jej chodzi, masę dziewczyn robi zdjęcia i nawet rozmazane wsadza, bo przecież nie chodzi o zdjęcia, tylko o pracę, no chyba że prowadziła bloga z fotografią profesjonalną

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkatułki super i widzę, że chyba to nie będzie koniec;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna szkatułka! Napatrzeć się nie mogę, hafcik obłędny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo za mną chodził :) ale doczekał się :) jest wspaniały

      Usuń
  7. Haft z chłopcem ślicznie się prezentuje:) szkatułka to piękny prezent:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mamusia była zachwycona a Komunia 15-06-2014 i wtedy się okaże :)

      Usuń
  8. Prześliczne szkatułki :) Dobrałaś wspaniałe hafty i wspaniale wykończyłaś.
    Mam nadzieję, że ta wzmianka o znajomej nie odnosi się też do ciebie. Chyba nie chcesz zrezygnować z blogowania Agnieszko?!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję!!! Szczerze powiedziawszy daleko mi do Ciebie tworzysz piękne rzeczy i chętnie je podziwiam :)

      Usuń
    2. raczej nie zrezygnuję z blogowania bo robię to głównie dla siebie i bardzo mnie to cieszy :)

      Usuń
  9. bomba, uwielbiam wykorzystane hafty, będą ozdobą i do tego przydatną rzeczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i o to chodzi, tak właśnie bym chciała :)

      Usuń
  10. Piękne te Twoje szkatułki. Na pewno ucieszą obdarowanych. Wzór chłopczyka dawno zwrócił moją uwagę, ale do dzisiaj go nie wyhaftowałam. Ciągle coś ważniejszego. Nawet gazetę na allegro kupowałam. A szkatułki? Pewnie przegapiłam albo ich u nas nie było w "Biedronce". Super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę świetnie i szybciutko się go haftuje :) gorąco polecam :)

      Usuń
  11. Już dawno chciałam wyszyć tego chłopca, bo mnie zauroczył, zainspirowałaś mnie, by to zrobić jak najszybciej.:) Pięknie wykorzystałaś oba hafty, pięknie je wyszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czystym sumieniem mogę polecić tan wzór :) Sama długo miałam go w głowie!!! Dziękuję za miłe słowo :)

      Usuń
  12. Wspaniałe szkatułki :) Bardzo fajny pomysł na ozdobienie szkatułki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowo i za zaproszenie już pukam do drzwi ;)

      Usuń
  13. Super, ze masz tyle chętnych na szkatułki :) Ja uwielbiam robić hafciki na prezenty, sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic tak nie cieszy jak wręczanie prezentów :)

      Usuń
  14. Obie szkatułki są śliczne. Niebawem zabieram się za elficę, mam nadzieje, że wyjdzie mi tak pięknie jak Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafty cudne! pomysł na oprawienie ich w szkatułkach ekstra!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Pomysł niestety nie jest mój za to korzystam z niego na całego :)

      Usuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)