Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 19 maja 2014

Blogowe inspiracje

Na początek kociak majowy - mamusiowy :) Maj to oczywiście bez, konwalie i najważniejsze dzień Mamy, który to już od trzech lat mogę obchodzić :)

A teraz to co podoba mi się najbardziej. Jak już pisałam jakiś czas temu dostałam "zlecenie" na pamiątkę Komunii nie musiała to być taka typowa pamiątka więc powstał taki oto obrazek.... i od 1 kwietnia nie znalazłam do niego ramki... wymyśliłam sobie taką białą postarzaną owalną.... Czas goni a tu jak na złość nic mi nie wpadło w oko. W zeszłym tygodniu będąc w Biedronce przypomniałam sobie cudo, które zrobiła jedna z blogowiczek i tu muszę bardzo przeprosić gdyż nie pamiętam która ale jak tylko doznam olśnienia natychmiast podziękuję jej osobiście :) zakupiłam szkatułkę i oto jest.... szkoda, że nie mój pomysł, bo to prawdziwe cudo...


11 komentarzy:

  1. piękna ta szkatułka :) super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna szkatułka! A tak na przyszłość piękne postarzałe owalne ramki można kupić w Peppko lub w Ikei za 15 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco to jest pojęcie względne.

      Usuń
    2. Tu się niestety muszę zgodzić w "moim' Pepco niestety nie ma takich ramek...

      Usuń
  3. Świetna szkatułka! oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkatułka wygląda świetnie! Bardzo podoba mi się że pociągnęłaś dalej taką tonacje jaka ma haft, nie dodając kolorów. Super praca.
    Nie wiem czy przeoczyłaś ale nominowałam Cię do wyróżnienia;)
    http://morisonek.blogspot.com/2014/05/kwietniowy-kot-margaret-sherry.html
    Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta szkatułka. Kociaki też słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka po prostu bajka :-) Wspaniała kolorystyka i delikatny ,zwiewny wzorek...Kot jak wszystkie poprzednie urokliwy. No pracowity czas masz za sobą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna szkatułka :) Pięknie dobrałaś kolory :) Po prostu cudeńko :] Też mam ten wzór, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie!Uwielbiam w ten sposób wykorzystywać hafty :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)