Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

niedziela, 29 marca 2020

Czy Święta będą takie jak kiedyś?

Niestety nie, nie ma szans by nadchodzące Święta przyniosły nam tą radość którą nam dawały do tej pory Oczywiście ich przesłanie się nie zmienia ale jak tu się cieszyć kiedy nikt nie wie co będzie dalej, kiedy wreszcie zobaczymy najbliższą rodzinę, kiedy wrócimy do normalności.... Życzę Wam Kochane moje dużo zdrówka i obyście nie musiały się martwić o zdrowie najbliższych.

7 komentarzy:

  1. Piękne hafty i piękne życzenia, nic innego nam nie potrzeba, co tam Święta będą jeszcze nie jedne, byleśmy byli zdrowi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga dla mnie święta i tak byłyby w domu z dzieciakami bo mąż w drugi dzien pracuje więc nie ucierpię za bardzo że nie spotkam sie z rodzina. Bardziej będzie mi brakowało całej liturgii Wielkiego Tygodnia i tej radości z przeżywania. Piękne hafciki, delikatne. Zdrówka i uważajcie na siebie☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta będą jeszcze i to nie jedne, świat się nie kończy, miejmy nadzieję że dla większości z nas się nie skończy, trzeba przeczekać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne hafciki.Święta musimy przeżyć w rozłące z rodzinką choć na samą myśl jest ciężko ,ale najważniejsze jest teraz zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zycie toczy sie dalej, ja bardziej boje się wojny...
    Piękne delikatne hafty, bal bardziej podoba mi sie ten z konwaliami. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam.
    Dziękuje za zapis na 3 wzór w zabawie Abecadło z igły spadło. Niestety nie zostawiłaś komentarza a w nim adresu mailowego , nie napisałaś też do mnie maila z adresem. Nie znalazłam go również na Twoim blogu , więc niestety nie wiem gdzie mam wysłać wzór.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)