Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

niedziela, 19 kwietnia 2015

Moja wersja

Wiele czasu minęło od mojego ostatniego prosta ale też wiele się w tym czasie zdarzyło jak już sobie to poukładam to wszystko opiszę. ... Dziś pojawiam się na chwilkę by wywiązać się z zabawy w której wzięłam udział Będzie to prezent na urodziny mojego Piotrusia zabawa kończy się 20-04 a urodzinki wypadają 21-04 i właśnie to mnie zmobilizowało.  Pamiętam o Was i odwiedzam Was :)
Gorąco pozdrawiam tych którzy jeszcze o mnie pamiętają : )

11 komentarzy:

  1. Brawo Aguś. Piękna hipciowa-alfabetowa miareczka dla Piotrusia. Wszystkiego najlepszego z okazji jego urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla małego całuski. Miarka- świetny pomysł. Myślałam o Tobie czasem. Czy się gdzieś rozmijamy? Cieszę się, że jesteś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że się odnalazłaś, bo się zaczynałam martwić. Hipciowy alfabet uroczy, z pewnością będzie fajną pomocą dydaktyczną dla synusia.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak i moje poprzedniczki również zastanawiałam się co się dzieję z Tobą. Cieszę się że już jesteś z nami. Alfabet piękny, będzie nie tylko ozdobą pokoju ale także dobra zabawą w ćwiczeniu literek. Wszystkiego dobrego dla Piotrusia. Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że udało się hipcie skończyć :) Synusiowi życzę samych słodkich dni, radości, zabawy i uśmiechu!
    Zajrzyj do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny pomysł, świetnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mały słodki hipcio w ciekawej odsłonie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie hipcie :) synek dostanie przepiękny prezent :)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)