Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

środa, 8 stycznia 2014

Ale mnie poniosło...

Mocne postanowienia od nowego roku: między innymi zrobić porządek w moim robótkowym świecie. W tym właśnie celu wpadłam w zakupowy wir:

Zakupy na coricamo.pl


A wczoraj przyszła jeszcze jedna paczka z organizerem  (jeden to za mało), znacznikiem magnetycznym (taka moja fanaberia - ciekawe czy się sprawdzi) i bobinkami :) ach i jeszcze paseczki dla Siostrzyczki ciekawe co pięknego tym razem stworzy?! Organizer ma nawijarkę :) Będzie, będzie zabawa....

Dziś natomiast już z samego rana odwiedziłam ALDI i zaopatrzyłam się w różnego rodzaju pudełeczka: na mulinki, na gazetki, na karteczki i na przybory.... Zaraz po pracy biorę się do dzieła :) Jak tylko mój domowy szpital mi pozwoli.... to już prawdziwa epidemia dziś padło na mnie, na Babcie i Dziadka.

12 komentarzy:

  1. Taki postanowienia i porządki to dobra rzecz i dobry pretekst do zakupów, ja już zrobiłam co trzeba i teraz cieszę się tym co zgromadziłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy poczyniłaś. Ja też kupowałam w Coricamo ostatnio i jeszcze się nie odezwali co z moim zamówieniem. Długo czekałaś na przesyłkę? I jeszcze jedno pytanko, zadowolona jesteś z tego pisaka? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie składałam 30-12, potwierdzenie wysłania towaru otrzymałam mail-em 3-01 a doszło 7-01 troszkę długo ale w te dni świąteczne robią swoje :) więc w sumie nie tak źle

      Usuń
    2. A jeśli chodzi o pisak to jeszcze nie wiem bo jeszcze nie prałam moich kotków a na nich użyłam go po raz pierwszy... mam nadzieję, że będzie ok :)

      Usuń
    3. Miałam taki mazak i na pewno się spiera- moim zdaniem jest świetny. Niestety juz mi sie zużył, kupiłam drugi i już nei jest taki fajny...

      Usuń
    4. Dziwne z tym zamówieniem, bo ja też składałam 30.12 i potwierdzenie przesłali mi 31.12 i dalej czekam no wysłanie towaru. Może przez to że więcej zamawiałam, sama nie wiem. Nic mi nie zostaje tylko dalej czekać. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Świetny zakup, sama się przymierzam do porządków mulinowych ,ale tak mi to jakoś nie wychodzi. Jak sobie ponawijasz niteczki ,to daj znać jak się to sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też robiłam porządek w mulinkach, od razu mi się humor poprawił i lepiej się haftuje, gdy wszystko jest uporządkowane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie porządki to fajna sprawa. Ja mam pomysł na poskromienie swoich, ale wciąż jest on w trakcie realizacji :)
    Osobiście nie lubię bobinek, ale to już każdy do siebie dobiera co mu pasuje.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam pasmanteryjne zakupy :) A znacznik sprawdzi się znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mamy to samo postanowienie :) Też zamówiłam 30.12 bobinki i pudełko ale w Hobby Studio. Tyle,że będę musiała dłużej poczekać bo paczka najpierw trafi do mojej mamy,a potem dopiero do Irlandii.Muszę w końcu zrobić wielkie porządki w mulinach.Do tej pory miałam je poupychane w reklamówkach.

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)