Polecany post

Kiermasz

Mało mnie tu niestety mało też robię. Kiermasz zawsze mobilizuje.

poniedziałek, 7 września 2020

Abecadło z igły spadło II

Witam serdecznie. Dziś nie będę oryginalna tak tak kolejna podusia 😄 Co ja poradze, że zdobyły moje i nie tylko moje serducho 😍. Tym razem moja podusia wystąpi w zabawie cudownych dziewczyn

http://iwanna59.blogspot.com/

Mam nadzieje, że Wspaniała Organizatorka zabawy nie będzie zła, że pojawi się kolejna podusia. 

Pozdrawiam goraco 😘😘😘

I jeszcze kilka zdjęć z etapów tworzenia 😊 



5 komentarzy:

  1. Super podusia. Ciekawy dobór kolorystyczny tekstu i tkaniny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko jestem zauroczona ta poduszką. Zarówno hafcik jak i jego zagospodarowanie są genialne !!!
    Pozdrawiam i pięknie dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ten komentarz sprawił że czuje się cudownie 😊

      Usuń
  3. Świetna kolorystyka poduszki i dobór wzorów :-)
    A takie mądre hasło warto mieć cały czas w zasięgu wzroku, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Nie ma większej nagrody niż miłe słowo :)